Friday, September 11, 2009

PAS AKAN TERJUN LONGKANG BERSANA PKR DI BAGAN PINANG

Kali ini Pas dan adik tirinya PKR akan di humbang ke laut Port Dikson atau akan lari lintang pukang di kejar oleh orang orang UMNO dan BN dan sudah tentu mereka akan terpaksa mangaku kalah setruk teruknya . ada yang meramalkan yang Pas akan di hapuskan terus dari kawasan tersebut hingga hilang wang pertaruhan .

DAP sekarang ini dah awal awal lagi dah mengaku kalah , tak lama lagi PKR juga akan tarrik diri dan yang tinggal adalah Pas sorang yang terkontang kontang menunggu hukum nasib. Pas jangan dok berharap lah aklan dapat menawan kawasan ini , nak masuk gelanggang pun dah mula ketar kaki.

orang UMNO dan BN akan gempur Pas hingga tak boleh masuk lagi dok mengacau di kawasan ini.

kekalahan Pas di bagan pinang akan menggambarkan permulaan pakatan Pas dan saudara tiri nya DAP dan PKR akan mula menuju jalan kehancuran dan seterusnya akan mula kehilangan pengaruh di beberapa negeri lain termasuk di Selangor , Kedah , Penang dan Kelantan. akhirnya pakatan ini akan terkubur dan berpecah . lihat lah nanti kudrat dari Tuhan kepada mereka ,ereka yang menipu rakyat dengan janji janji kosong .

NIk Aziz juga tidak terlepas , dia lah yang pertama akan di soal oleh Tuhan mengani fahaman nya dalam agama dan politik, kemudian si Anwar.....yang masih bergelumang dengan kes mahkamahnya . adalah di percayau yang akan Anwar akhirnya akan didapati bersalah kerana salah laku seksual di luar tabi'i dan akan menerima hukuman penjara ...mka PKR akan terkubur lah di dalam pilihanraya akan datang .

kalau orang orang Pas msih berani nak masuk kawasan Bagan Pinang , sila lah ..kami dah sediakan satu lobang besar berdekatan dengan sebatang kara untuk kamu semua. makan dan minum pun sudah tersedia ....sialkan lah datang ...he he heh !

No comments:

Post a Comment