Wednesday, October 21, 2009

ANWAR SI PENGECUT - ERA BARU

Pak Ngah minggu lepas pi ke PWTC tengok perhimpunan UMNo --terjumpa pulak datuk Idris Tulis ..member lama ...dia bagi kat Pak Ngah akhber Era Baru yang dia punya . Seronok juga baca tabloid politik ni...lagi seronok bila Pak Ngah terbaca artikel yang melaporkan si Anwar Ibrahim tu rupa rupa nya seorang pengkhianat dan pengecut !!! nak tau , baca di bawah ini:-
beberapa insiden kenapa Anwar boleh di anggap sebagai pengecut :
1. rusuhan pelajar semasa Perisitwa baling - Anwar melarikan diri dengan VW nya apabila menyedari kehadiran FRU.
2. reformasi 1998- menghilangkan diri selepas membuat provokasi di Masjid Negara selepas menmyedari kehadiran FRU.sebab itu beliau sendiri tidak pernah di tahan ketika reformasi berlaku melainkan atas dakwaan salah laku seks.
3.melarikan diri ke kedutaan Jerman selepas di bebaskan kononnya nak dapatkan rawatan sakit belakang . Anwar takut terima rawatan di Malaysia sebab takut di anaiya dan mungkin di racuni.
4. lari dan bersembunyi di kedutaan Turki apabila mendengar Saiful membuat laporan polis kerana di liwat denganalasan takut ancaman bunuh.
5. takut bermubahalah ( bersumpah atas nama Allah) untuk membuktikan kebenaran bahawa laporan Saiful palsu atau dirinya tidak bersalah. kalau tak bersalah buat apa takut bersumpah.
6. takut memberi keterangan kepada pihak polis berhubung kes liwatnya , sehingga polis terpaksa menahan nya .polis kata Anwar cuba melarikan diri.
7. takut diambil sampel DNA dengan memberi berbagai alasan. Hai kalau tak bersalah buat apa takut?Berani kerana benar takut kerana salah.

Fikir fikir lah semua penyokong PKR dan PR.........jangan mareh!!!!!!!!

1 comment:

  1. Salam bro, diakan 'syeikh sesumpah' PAS yang amat dipercayai Nik Ajis.....

    ReplyDelete