Thursday, October 29, 2009

PKR LAGI BANYAK MASAALAH

Banyak sangat berita politik sekarang ini, terbaru PKR pulak ada masaaalah. yang pasti ada lagi power struggle dalam PKR antara 3A dengan member member yang dok llama dok perati nak naik pangkat. Tapi selagi ada 3A tu nam[pak nya susah juga orang lain nak goncang depa. Setiausaha Agung pun di laporkan telah hantar surat letak jawatan....di sabah Jeffery Kittingan dan Ketua Wnita PKR Sabah pun dah letak jawatan. Kata Jeffery tak lama lagi banyak penyokong dia juga akan keluar parti dan mungkin akan kembali jadi ahli PBS. Di Sarawak pun PKR ada problem, dan yang terkini ADUN Pelabuhan Kelang juga sedang di paksa letak jawatan oleh MB Selangor, Tan Seri Khalid Ibrahim. Hai makin teruk depa depa ni ...!
Nak jadi kisah, Anwar juga didalam masalah, rayuan di mahkamah do tolak dan dia tak lama lagi akan terpaksa menghadapi proses bicara di mahkamah yang akan menggugat kedudukan nya dan juga maruah nya sebagai manuisia..
dengan PAS dengan agenda Tok Guru nya , NIzar asyik dok buat kacay di Perak dengan arahan Nga dan Nge dan juga Siva , PKR dengan team 3A nya ...nampaknya kesatuan pembangkang semakin renggang kerana masing m,asing ada masalah berat yang perlu di selesaikan.
Datok Najib tak lihat kah? kalau lihat boleh panggil snap election dan sudah tentu PKR dan PAS akan kalah teruk !!!!!
kalay lah terjadi PRK di Pelabuhan Kelang , wakil sekarang Badruk Hisham dah kata dia akan bertanding sebagai calon bebas lawan calon PKR dan sudah tentu UMNO juga akan bertanding !!!!macam mana PKR !!!! nak angkat bungkus lagi kah danterjun dalam laut pelabuhan kelang !!!!!!!
kalau MB Selangor betul betul berani, paksa lah Badrul Hisham letak jawatan , kita lihat siapa yang angkat bungkus !!!! Cuba lah Bang Lid !!!!!

No comments:

Post a Comment