Friday, October 30, 2009

SELEPAS BADRUL SIAPA PULA LAGI?

Seperti yang di jangka, akhirnya Badrul keluar dari PKR. Pak Ngah dah dapat gak tu, bila ada berita kencang dari Pelabuhan Kelang bula lepas yang menyatakan Badrul telah di kepung oleh orang PKR, handphone nya di rampas, telefon rumah di matikan dan dia tak di izinkan berkomunikasi dengan sesiapa pun. Pasal apa> jawab nya ialah , Badrul di syaki akan lompat parti !!! ini buklan cerita baru . Tapi selepas ini siapa pula yang akan lompat parti? Nampak nya yang dok melompat adalah orang PKR semua nya , sejak peristiwa Perak lagi...oleh itu Pak Ngah mengagak tak lama lagi ada pulak tanbahan ahli yang nak lompat parti. Ini bukan mustahil kerana Pak Ngah dah dengar angin ribut bertiup kencang yang satu lagi negeri akan jatuh ke BN bila ADUN ADUN nya melompat. ini akan terjadi tak lama lagi , kita sama sama tunggu dan lihat saja...
tu lah Pak Ngah dah kata jangan dok ajar dan ajak orang lain lompat parti , sekarang bila dah jadi pada parti ssendiri, dook tuduh orang lain sakit hati nak hancurkan parti awak !!!!kata pepatah ...lautan dalam jangan di sangka tiada jerung !!!!!!
jadi kita semua tunggu dan lihat tak lama lagi akan jadi riuh rendah siapa curi siapa dan sejauh mana orang melompat !!!
LOMPAT SI KATAK LOMPAT, LOMPAT TINGGI TINGGI, APA ANWAR DAPAT, BILA AHLI DAH CABUT LARI !!!!!!!!
LOMPAT SI KATAK LOMPAT, LOMPAT TINGGI TINGGI , APA ANWAR NAK BUAT ,BILA KES JUBUR DI MAHKAMAH TINGGGI !!!!
JANGAN MARAH YER !!!!!

No comments:

Post a Comment