Thursday, November 12, 2009

Anwar guna media alihkan pendangan rakyat pada PKR dan dirinya

tahniah Dato seri, nampaknya dato seri telah berjaya alihkan pandangan rakyat terutama orang melayu dari memfokus terhadap PKR dengan memainkan isu masalah dalaman PAS . dato seri pun tahu yang kes dato sri akan timbul tidak lama lagi, jadi sangat elok lah kes sebegini di alih dari perbualan rakyat.
azizi bari pun di katakan terlibat sama , dia lah yang membuka pekong PAS dan kisah baiah atau simpah taaat setia PAS sehingga sabnggup mengadaikan isteri dengan talak tiga . khalid samad pun terlibat juga . semua helah ini tak kemana pergi nya , akhir sekali akan pecah tembelang tu dan orang akan bercakap semula . berapa hari perkara ini boleh bertahan ? kita semua boleh lihat .
kemudian di bawa kes Ustaz Asri berceramah tanpa izin, mengapa pulak ustaz asri perlu izin? kan dato seri dan beberapa pemimpin PAS setiap malam berceramah agama tidak perlu izin pun? kan dato seri dan oarang PAS jugha berceamah pasal islam dan kepentingan umat nya ? ,emgapa Jais di jadikan mangsa ?
orang semua tahu yang ada beberapa tangan yang terlibat dalam kerja mengabui mata rakyat ini, dan anatar nya member dato seri sendiri, tiba tiba dia kata masalah dalaman PKR dan selesai dengan rundingan , apa yang dah selesai? yang kami semua tahu, masih kencang adalah, namun dah terubngkai tu belum lagi. nak tipu siapa?
wartawan utusan Zaini dah kata itu muslihat dato seri dengan kerjasama member member di media tempatan, Rocky pun kata macam tu dan banyak lagi member bloggers yang kata serupa , jadi nak sorok di mana lagi dato seri?

No comments:

Post a Comment