Friday, November 13, 2009

tak habis habis dok pekena orang lain!!!!

kami orang utara selalu kata pada orang yang asyik buat angkara pada orang lain sebagai asyik dok pekena pada orang lain , bila diri sendiri yang kena pulak di katakan orang sengaja nak buat anaiya , tu lah yang selalu di sebut . saya katakan ini kerana YB Zukifli dari Kulim bandar Baru dah buat penfgakuan yang para pemimpin PKR di arah suruh buat huru hara kepada kerajaan dan mempetrsendakan Perdana Menteri di dfalam dan luar negara. Kata YB Zul, anwar sendiri yang buat arahan tersebut , persenda kan PM , buat macam macam lagi asal saja mendapat perhatian dari kerajaan luar negara dan rakyat Malaysia .
ini adalah kerana Anwar merasa tercabar dengan kepopulariti Dato Seri Najib sekarang ini dan sudah banyak pemimpin negara luar yang mula menghulur tangan kepada nya terutama pemimpin dari Indonesia yang anwar harap akan sentiasa menyokong dirinya . ternyata Bambang Yudiyono memihak kepada Najib. sudah ramai tokoh tokoh diIndonesia yang sudah mula memihak kepada Najib kecuali Gus Dur dan Amien Rais yang masih lagi mendakap Anwar. yang lain semuanya termasuk Megawati sudah memihak kepada Najib.
di Thailand dan Filipina juga serupa , dan terakhir Obama sendiri menghlur tangan kepada Najib, dan mereka berdua akan bertemu di Sinagpura sempenan persidangan APEC nanti .
oleh yang demikian , diman kedudukan Anwar sekarang ? jangan lupa sidang mahkamah mengenai kes liwat tidak lama lagi , jangan dok buat helah pulak, kerana orang ramai dah jelak dengan alasan alasan yang di berikan.
lepas ni janganm dok kata orang lain saja yang asyik dok mengata tapi awak pun serupa juga , kata paku kayu serpeh....kata aku engkau yang lebeh.
nampak nya PKR macam lintah kepanasan, yang memberi arahan adalah penasihat bukan nya presdiden, kerana presiden takut pada penasihat....hentam saja lah.....!!!!nak buat macam mana, isteri yang tak berani bercakap benar, kerana berbagai faktor yang si isteri sendiri yang tahu....steady lah kak Wan.....gua tabek sama lu....

No comments:

Post a Comment