Wednesday, November 18, 2009

BEREBUT HARTA MACAM TIGA ABDUL !!!

tak di sangka sangka YB Azmin dan isteri rupa rupa nya hartawan dan hartawati Malaysia yang baru di kenali ramai ! dulu kita semua dengar dengar cakap orang saja , kini dah sah lah mereka berdua adalah orang kaya. yang hairan darimana mereka dapat wang sebegitu banyak? kene loteri barangkali? tak kan lah kedua suami isteri menang loteri 4 digit ! tak mungkin!
kita kena tanya Kak Wan Zizah , mana lah tau kalau dia ada maklumat , kerana YB Azmin tu dulu kerja sebagai Setiausaha Sulit YB Anwar Ibrahim. kalau yang bekerja dengan Anwar saja ada RM 8 million, bayangkan lah si bos nya pulak , tentu berlebih lagi. dari mana duit duit tu datang ? tak kan dengan senang turun dari langit ? atau kena ekor? Nallakarupan pun tak sekaya tu ! Jadi siapa yang beri duit tu?
Yang hairan mengapa sekarang baru terbongkar? Selepas dok fikir panjang baru dapat jawapan yang ada orang bercita cita nak jadi Menteri Besar Selangor rupanya! patutlah !!!! kata oarang PKR , Azmin dah tak boleh di kawal lagi dan telah mula mencabar Tan Sri Khalid. Sebab tu lah Anwar di lantik sebagai penasihat kerajaan Selangor untuk memperkuatkan kedudukan Tan Sri Khalid!!! ini lah jawapan nya . kalau Anwar tak ada di situ , Azmin akan telan Tan Sri Khalid hidup hidup, dan kemungkinan kerajaan PKR di selangor juga akan berkubur .
sekarang sudah ada usaha untuk menghalang cita cita Azmin. siapa yuang suruh buat pendedahan macam ni? jawapan nya kita semua dah tahu rancangan siapa dan boleh bayang kan bila dah selasau baca posting ini. tenung tenung lah !!!!tak ubah macam filem Tiga Abdul - ada yang penipu , ada yang tamak harta dan ada penasihat nya juga !!!! apa kata Tuan Penasihat - 20 persen!!!!!

No comments:

Post a Comment