Monday, November 9, 2009

PAS SUDAH NAZAK, DIRAMAL KALAH TERUK DALAM PRU AKAN DATANG

Belum pun lagi PRU 13, PAS telah di ramal akan kalah teruk , pengundi pengundi muda sudah tidak percaya dan sudah lari dari pegangan PAS. Mereka sudah tidak percaya kepada kepimpinan PAS sekarang .
kalau macam tu , para penyokong PAS sekarang ni hanyalah orang orang tua atau yang sebaya dengan Tok Guru dan Haji Hadi, mereka ni semua nya orang lama dan telah lanjut umur . oleh kerana tida penyokong baru , kemungkinan PAS akan berkubur macam parti parti politik yang lain yang tidak mendapat tempat dalam hati masyarakat.
Lihat saja Dr.Hassan Ali , beliau dengan ikhlas berjuang untuk PAS dan telah melakukan apa saja untuk PAS, tetapi akhirnya apa dah jadi , beliau terpaksa membela diri kesorangan dan di tuduh sebagai penghasut dan pelopor perbalahan dalam PAS sekarang ini. mengapa Hassan Ali yang menjadi mangsa ? mengapa tidak Haji Hadi? mengapa tidak MUstaffa Ali dan Nasharuddin Mad Isa? dan banyak lagi yang manhu menentang Tok Guru yang di angggap sebagai Presiden Besar yang maha berkuasa dari Haji hadi. Penyokong penyokong PAS sekarang ini keliru dengan arahan Haji Hadi dan juga arahan dari Tok Guru, mana satu nak dengar dan akur. oranf jadi pening, oleh kerana itu lah penyokong penyokong muda dah mula muak dengan perjuangan PAS sekarang . lebih lebih lagi bila di arah oleh Anwar ! macam kata P>Ramlee, dalam filem 3 Abdul , dah kena dah ! si penyangak tipu si pencuri !!! dah kena dah !!!!

No comments:

Post a Comment