Monday, November 2, 2009

PKR HANYA MAINNAN 3 A

Nampaknya PKR yang di laung laung oleh Wan Azizah dan Anwar Ibrahim adalah semata semata mainan 3 A iaitu Anwar , Azizah dan Azmin Ali. sejarah melihatkan PKR ditubuhkan kerana ingin me[perjuangkan nasib Anwar yang di dalam penjara ketika itukerana menjalanim hukuman salah laklu seks di luar tabii dan rasuah. Wan Azizah menjadi presiden dan Azmin sebagai naib presiden dan beberapa lagi penyokong Anwar menubuhkan Parti Keadilan dan parti ini kemudian bergabung dengan parti rakyat yang hampir nak mati , dan terttubuhlah Pati Keadilan Rakyat. tapi yang terus berkuasa adalah 3A itu , yang lain lain hanya pak turut dan tak berani membantah kerana takut dengan Anwar kerana telah lama berhutang budi dan macam macam lagi.
jangan pulak do kita ingat PKR tu miskin, dan Anwar tu miskin , ini berita bohong , lihat saja bunglo Anwar di Segambut, kereta apa yang Anwar pakai, berapa body guards dan pengawal yanmg menjaga Anwar? adakah meraka bekerja secara sukarela? tak mungkin !!!!di KL ni semuanya kena ada duit , mana ada yang free, nak kencing pun kena bayar !!!
Anwar selalu kata dia tak ada harta , memang benar dia tak ada harta kerana harta benda dia semua atas nama orang lain, macam Pak Mentua nya dan juga rakan karan nya seperti Azmin. Lihat saja rumah Azmin! kereta apa dia pakai, check akaun bank nya dalam dan luar negeri.mungkin kita tanya berapa ribu ringgit Anwar bayar zakat ? ada kita semua tanya tak?atau dia tak bayar zakat!!!!
memang betul kata orang , PKR adalah padang mainan 3A untuk menipulasi rakyat Malaysia agar percaya yang mereka berjuang untuk kakyat Malaysia. JIka benar Anwar dan Wan Azizah berjuang untuk rakyat Malaysia, tanya apa yang mereka telah buat? semasa Anwar jadi Timbalan Perdana Menteridan Menteri Kewangan berapa banyak Melayu yang Anwar dah kayakan?atau anwar kayakan dirinyan sendiri dengan memberi projek dan kontrek kepada saudara dan sahabat sahabat nya saja! wan azizah pula hanya berjuang untuk membebaskan Anwar dari penjara dengan menggunakan berbagai tipu helah politik termasuk yang Anwar akan mati dalam penjara jika tidak berubat di German, tapi bila sampai di Jerman, lain cerita pulak jadi nya , dan sampai sekarang Anwar masih tak mati mati !!! lepas ni anwatr sakit apa pula Kak Wan? kerana tak lama lagi dia akan masuk semula ke penjara ! kak wan fikirlah nak kata anwar sakit apa pulak sekali ni ...!muingkin betul dia sakit kerana ........( saya tak nak jawab ni , kak wan jawab lah sendiri, kerana kak wan telah berbohong kepada rakyat tan Tuhan ).
KIsah Azmin pulak , dia ni orang kepercayaan Anwar. anwar lebih percaya pada Azmin dari Wan Aziziah sendiri. azmin pula cukup setia kepada Anwar sampai ada orang kata sampai ada laporan yang menagatakan isteri dia pun anwar pakai , betul atau tidak entah lah tapi repot itu memang ada tapi Azmin sampai sekarang tak nak jawab persoalan itu.
jadi kalau nak tumbang PKR tumbang salah satu dari 3A ini , nescaya berkecai lah PKR .

1 comment:

  1. Assalammualaikum Pakngah......SP rasa elok upah je la sharp shooter ker.....snipers ker....tunggu jer kat mahkamah.....dia turun terus jer shoot comfirm JALAN punya.......habis cerita......esok PAPER FRONT PAGE........dia kan suka Front Page Paper.....so penghormatan terakhir.......tak salah rasanya......wkakakaka.......

    ReplyDelete