Monday, November 16, 2009

AZMIN SLI DAN ISTERI KAYA RAYA1111 LIHAT BUKTI NYA

dalam dok kecoh kecoh pasal Dato Seri Anwar nak tolong Tan Sri Khalid takut keungkinan kerajaan negeri selangor juga akan jatuh ke BN tak lama lagi , terdengar pulak yang AZmin Ali serta isteri dan mentua nya adalah pemegang saham yang banyak dalam satu syarikat . kalau nak tahu sila lihat site kawan pak ngah http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/ pkr-blogspot.com / LIHAT JUGA BUKTI BUKTI NYA !!!! SO MACAM MANA AZMIN? ADA JAWAPAN KER? ADA JUGA KABAR SAUDARA NAK KE MEKAH , BETUL KER? KALAU BETUL TU , ELOK LAH , BERDOA LAH BANYAK BANYAK DI DEPAN KAABAH NANTI AGAR SEGALA DOSA SAUDARA DI AMPUNKAN TUHAN YANG MAHA BERKUASA DAN MAHA PENYAYANG . tapi selepas tu saudara kena lah berubah sikit , yang salah kena lah saudara kata salah dan yang benar itu tetap akan menjadi benar.
lepas tu Anwar tak nak ke Mekah juga ker? minta doa didepan Kaabah agar terlepas dari hukum mahmakah kerana tuduhan main.....( tak boleh nak tulis kerana malu ).tapi apa pulak dato seri nak buat di selangor tu, semua dah tau tak lama lagi Tan Sri Khalid tu akan hilang jawatan sebagai MB Selangor . orang orang yang dato seri latih pengruh orang UMNO lompat kini akan melompat tinvgi ke UMNO dan BN , dan yang tinggal hanya lah dato seri dan Kak wan saja . Tan Sri Khalid pun akan belayar ke kewasann baru dan akan menerima ajakan Dato Seri Najib untuk masuk semula ke UMNO. Tan Sri Khalid akan di beri tugas baru yang beliau idam idam kan selama ini sejak dikeluarkan dari Guthrie.
kesian nya Dato seri, dah lah Zaid nak calon kan Tok Guru sebagai Ketua Pakatan Rakyat bukan nya Dato seri, jadi bagaimana dengan cita cita nak jadi PM? hancur musnah lagi lah , celaka punya Zaid , bukan nya nak tolong kawan ( macam mana nak tolong, zaid bukan kah terkenal sebagai suka makan kawan ) jangan harap lah harap sangat pada Zaid tu.

No comments:

Post a Comment