Tuesday, November 10, 2009

BUKAN ORG UMNO PIJAK KEPALA LEMBU

sekarang , semua dah jelas , MB Selangor dah sebut yang org UMNO tak terlibat dalam kes pijak kepala lembu yang jadi kecoh beberapa bulan yang lepas. orang indioa beragana hindu ada yang menuding jari kepada UMNO sebagai dalang terutama geng hindraf yang siang siang lagi dah tuduh UMNO yang punya angkara.
Tapi kelmarin Tan Sri Khalid kata itu bukan orang UMNO buat !!!! kalau bukan orang umno yang buat siapa pulak yang buat?orang PKR? orang PAS barangkali?
tetapi apa pun , yang buat tu orang melayu yang mempertahankan maruah bangsa dari di enjak oleh bangsa asing yang sedang mabuk kuasa kerana kelemahan kerajaan negeri . bangsa India mula menunujukkan taring apabila hindraf mencabar kerajaaan dan kaum INdioa di Malaysia terpengaruh dengan bisikan mesej hindraf ini dan mula membuat berbagai tuntutan kepada kerajaan konon nya rakyat INdia di Malaysia ini ditindas dan mendapat hak sebenar sebagai warga negara dui negatra ini.
oleh kerana kaum INdia mula mencabar , kaum Melayu merasa mereka terhina dengan asakan dari kaum pendatang ini dan mereka mula menunjukkan kemaahan dengan memijak kepala lembu dengan harapan kaum INdia sedar yang mereka tidak menghormati kaum Melayu sebagai bumiputra di negara ini. ini lah sebabnya kepala lembu itu di pijak oleh orang Melayu kerana mereka sebenarnya marah akan kelakuan orang INdia .
orang INdia pula kalau nak buat kuil kenalah minta izin dulu , jangan lah buat kuil di merata tempat ikut suka hati . kalau macam ini ramai lahj lagi orang melayu yang marah kerana kebanyakan tanah adalah milik melayu. so watch out !!!!!!

No comments:

Post a Comment